Ihan yhtäkkiä tajusin, etten ole käynyt tänne kirjoittamassa riviäkään pitkään aikaan. Viime aikoina olen sortunut tekemään kaikkea muuta "kivaa". Olen parina päivänä käynyt poimimassa mustikoita. Alkoivat olemaan jo hivenen ylikypsiä ja sateenpilaamia. Nämä mustikat päätin sitten mehustaa samantien. Sainpahan 14 litraa mustikkamehua. Melkein kaikki laitoin pakasteeseen oottamaan talvea ja käyttöä.

Joka päivä olen käyttänyt Vibratonea. Jos on jotkut lihakset ovat olleet jumissa, niin niitä lihaksia olen Vibratonella hierotuttanut puolisen tuntia. Reisiä, takamusta ja vatsaa olen hierotuttanut Vibratonella 15-20 minuuttia. En tiedä onko se ajallisesti oikea määrä, mutta vielä ei mittanauhan perusteella ole tuloksia näkyvissä. Mutta sitä käytetään kaikesta huolimatta. Kyllä se ainakin jumiutuneisiin lihaksiin auttaa.

Puntarilla en ole viime kerran jälkeen kuin kerran. Puntrin mukaan 800 grammaa painoa on vähemmän. Vielä ei ole syytä juhlaan. Se mikä on pikkuhiljaa vyötärölle kertynyt, niin ei se voi kovin nopeasti vyötäröltä kadotakaan. Mutta nyt kun päivän työt on jo tehty ja aurinko paistaa lähes pitvettömältä taivaalta, niin lähden käymään pyörälenkillä.